fredag den 13. september 2013

Min skosamling❤

I skal da også se mine sko<3 ikke fordi der er så vildt mange, men der er da stadig en del<3 Har valgt næsten alle mine sko undtaget gummistøvler og andre ikke så smukke sko<3<3 Men jeg har altså et problem. er dybt æfhængig af sko. Det alt jeg tænker på når jeg shopper. hvad synes i og hvilke sko er y-sko???

You need to see my shoes<3 Its not because i have so many shoes but i have some<3<3 I just love shoes<3 what du you think???


Mine konfirmationssko som jeg godt kan finde på at tage til et par bukser og en sød top<3 købes: her
My confirmation shoes<3<3  usually i wear them with a pair of jeans and a sweet top<3
Mine elskede vans. 100% et par af mine yndlings<3 De er købt i Berlin<3
My beautiful vans<3 100% one of my favorite shoes<3 i bought them i Berlin<3


       En par stilletter jeg fik af min mormor til min konfirmation<3 bruger dem mest til at øve mig<3
       One of my gransmas old shoes<3 I use them to practice <3



Mine helt nye støvler jeg købte i onsdags<3 de er købt i H&M og jeg ELSKER dem<3 købes her
My new boots from H&M<3 I bought them wednesday and i love them<3


 Mine også elskede New Balance<3 Fik dem til blå mandag og jeg elsker dem<3 man går rigtigt godt i dem<3 købes her
 My lovely New Balance<3 I got them to the day after my confirmation and i love tehm<3



Mine vagabond edie som jeg også elsker helt vildt<3 Og det kan man godt nok også se på dem! hold da op de er slidte og beskidte! købes her
My Vagabond edie shoes <3 i love them very much too<3 And you can definitely see that<3


                 Mine nike free som jeg brugte sidste år, men bruger dem stort set kun til træning nu<3
                 My nike free i used last year but now they are just for fitness<3


Mine vildt slidte convers<3 må desværre ikke bruge dem mere pga knæproblemer, men bruger dem       stadig i ny og næ<3
My very worn converse<3 i cant use them anymore because of my knees, but i still love them<3


De her støvler er simpelthen verdens smukkeste og dejligste vinterstøvler<3 Billedet burde være højere oppe for så meget elsker jeg dem<3 Ville ønske jeg kunne bruge dem året rundt men det blir vist lidt varmt! købes her
Theese boots are the most beautiful boots in the world<3<3 I'll wish i could use them every day but they are too hot<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar