fredag den 13. september 2013

Værelse❤

Har ordnet mit værelse idag<3  synes lige i skulle se det. Jeg er rigtigt glad for mit værelse da det er personligt og smukt<3

This is my room<3 I just thought you should see it<3 I love my room because it personally and beautiful<3




Mit lille smykkested<3
My jewelry place<3


                                                   Og selfølgelig mit parfumested<3 The key<3<3
                                                   My perfume place<3 the key<3<3


Har da stadig twilight i hjertet<3
I still love twilight of couse<3



                                  Mine konfirmationsroser jeg fik af mine dejlige bedste veninder<3
                                  My roses from my confirmation<3 I got them from my best friends<3







                               Og selfølgelig skal der være bieber plakater på min dør heheh<3
                               And of course my bieber door<3<3


Og så min bieber opslagstavle<3 der mangler godt nok en del billeder men bygger stille og roligt videre<3
And my bieber wall<3 I don't have all the picture yet but i make a little bit some times<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar