fredag den 13. september 2013

Help me!!

I need help to make my blog better!!! What should i do???? i really dont know? if you have any ideas then write them to me<3 If you think my blog is ugly ore there is something ring then say it because its your opinion they matters<3 When i look at other blog i feel my blog is wrong in a way??  I try to make my blog personally but maybe it isn't enough?? Maybe more text?? tell me your opinion<3

Jeg mangler virkelig hjælp til at gøre min blog bedre!! jeg aner seriøst ikke hvad jeg skal gøre? når jeg kigger på min blog og derefter kigger på andres føler jeg der mangler noget! Jeg ved godt jeg ikke skriver så meget så er det problemet?? Jeg ved det simpelthen ikke og det kan irretere mig grænseløst. hvis du har nogle ideer så må du MEGET gerne fortælle mig dem<3 og hvis du synes bloggen er grim eller der er noget der bare ikke fungere så må du også meget gerne fortælle mig det er din mening der tæller for mig. Jeg gør alt for at gøre bloggen personlig, men det ikke sikkert i synes den er nok personligt?? Ja, skal nok begynder at skrive noget mere tekst! det er sikkert problemet



Ingen kommentarer:

Send en kommentar